French-Ukrainian Double Degree MBA
Заявка
Вкажіть, будь ласка, ім’я
Вкажіть, будь ласка, прізвище
Вкажіть, будь ласка, компанію
Вкажіть, будь ласка, посаду
Чи входите ви в комюніті МІБ
Вкажіть, будь ласка, електронну пошту
Детально
про модуль від
95
Навчальних годин з синхроним перекладачем
16
Годин роботи в бізнес-симуляції
6

Курсів від викладачів французської

бізнес-школи

1
Диплом від ISC Paris, ніби ви навчались у Франції

Старт: 26 жовтня 2021 року

Зміст курсів

Innovation Concept & Process
Новаторський курс, завдання якого навчитись знаходити нові способи вирішення бізнес-завдань. Теоретичний базис стратегічного планування дозволяє ефективно впроваджувати інновації в бізнес-стратегії. Практичний аспект курсу розкривається при аналізі різних кейсів і проблем.

Завдання курсу:
  • Розвиток творчих здібностей, критичного мислення і стратегій новаторства;
  • Формування основи для створення доданої вартості;
  • Зміцнення інноваційності бізнесів;
  • Вивчення концепції інновацій з нульовими витратами;
Курс викладає: Фернанда АРРЕОЛА
International Business Negotiation
Практичний курс, основне завдання якого - навчитись веденню міжнародних переговорів через вивчення тематичних досліджень, міжнародних бізнес-кейсів, реальних контрактів.

Завдання курсу:
  • Зрозуміти специфіку міжнародного проекту та ключові питання его узгодження;
  • Розібратись з найбільш розповсюдженими аспектами міжнародних перемовин (міжнародні контракти купівлі-продажу, дистриб'юторські контракти, контракти на представництво);
  • Проаналізувати проект контракту, виявляти его «слабкі» моменти, як з позиції продавця, так й з позиції покупця;
  • Розробити ефективний сценарій перемовин;
  • Зрозуміти методології оперативних переговорів;
  • Провести міжнародні переговори щодо основних напрямів: технічний, комерційно-логістичний, фінансовий, договірний, беручи до уваги міжкультурний контекст, і, як результат, закривати операцію;
Курс викладає: Марк СІННАССАМІ
Ethics and Sustainable Development
Курс присвячений проблемам адаптації бізнесу до нових вимог і очікуванням суспільства - соціальна відповідальність, добровільна відмова від деяких вигод в бізнесі на користь суспільства і всіх зацікавлених сторін тощо. Суспільство підвищило планку етичних правил і практик управління, реалізації етичних програм в компаніях (причиною і наслідком чого є численні скандали останніх десятиліть в діловому світі), менеджери різних рівнів регулярно стикаються з етичними дилемами, які їм необхідно вирішувати в контексті своїх моральних принципів і етичних навичок.

Завдання курсу:
  • Розуміння етичних дилем в управлінні;
  • Аналіз соціальних та екологічних проблем в контексті корпоративної соціальної відповідальності;
  • Виявлення етичних ризиків на індивідуальному та організаційному рівнях;
  • Вивчення нових інструментів бізнес - етичного менеджменту;
Курс викладає: Енн САШІ-МІЛЛІАТ
Information Systems
Курс присвячений вивченню взаємодії інформаційних технологій та бізнес-процесів, впливу цієї взаємодії на продуктивність і результативність бізнесу. Крім того, в процесі вивчення буде продемонстровано, як зв'язок між ІТ-фахівцями і кінцевими користувачами визначає ефективність бізнесу. Інформаційна система - це зв'язок між системою управління і операційною системою, тому необхідно опанувати її, щоб приймати ефективні рішення. В рамках курсу студенти будуть звертатися до всіх даних, пов'язаних з інформаційними системами в організаціях.

Завдання курсу:
Розібратися, як продуктивність залежить від взаємодії інформаційних технологій та бізнес-процесів.

Курс викладає: Малік ДЖУЛАЙТ
Big Data and Business Intelligence
Курс присвячений вивченню основних методів аналізу даних і машинного навчання, які застосовуються до стандартних даних і великих даних, інструментів і до програмного забезпечення, що використовується в світі великих даних. Крім того, в процесі вивчення курсу вивчатиметься вплив великих даних на різні підприємства і практики.

Завдання курсу:
  • Познайомитись з основними методами аналізу даних і машинного навчання;
  • Навчитись працювати з інструментами та програмним забезпеченням в процесі обробки великих даних;
  • Навчитись прогнозувати вплив великих даних на характер розвитку компанії;
Курс викладає: Жан-Франсуа ДЕРЕНТІ
Симуляция: Blue Ocean Strategy
Курс присвячений моделюванню реальних ситуацій прийняття стратегічних рішень як на рівні організаційної одиниці, так і на рівні корпорації. Увага акцентується на розробці стратегії "уникнення конкуренції шляхом інноваційності".

Завдання курсу:
  • Розвинути навички прийняття стратегічних рішень;
  • Відпрацювати лідерські навички в груповій роботі;
Курс викладає: Карім БЕН СІМАН

Тьютори курсів

Після завершення модуля від ISC Paris ви:

Cформуєте
критичне мислення і стратегічне бачення розвитку компаній в міжнародному контексті
Поліпшите
творчі здібності і згенеруєте ідеї розвитку міжнародного бізнесу
Зрозумієте
основні методи аналізу даних і машинного навчання
Розробите
системи імплементації інформаційних технологій в бізнес-процеси
Вивчите
основні інструменти етичного менеджменту
Змоделюєте
реальні ситуації прийняття стратегічних рішень, як на рівні організаційної одиниці, так і на рівні корпорації
Навчитеся
веденню міжнародних переговорів.
Отримаєте
диплом МВА ISC Paris.

Формат навчання з викладачами ISC Paris:

Тривалість 6 місяців

Щовівторка

з 15:00 до 20:30

Online

Мова: на вибір

Є можливість як слухати викладача, що говорить англійською, так і перекладача, що говорить українською.

Диплом ISC Paris

(ідентичний диплом отримують всі випускники ISC Paris у Франції)
4790*
Тільки для студентів бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу»

ISC Paris

Вартість модулю

*для набору 2021 року знижка 600 евро
Фернанда АРРЕОЛА
Професійний досвід:
Professor, École de Management Léonard de Vinci, France, 2020
Visiting Professor, Universitat de València, Spain, 2018
Assistant Professor, ESSCA, France, 2018
Professor, NEOMA Business School, France, 2015
Researcher, Non-market strategies (government and business relationships), FGV, Brazil, 2014 Commercial Intelligence & Support Manager, Johnson & Johnson, Mexico, 2010
Marketing Analyst on Global Strategic Pricing, Eli Lilly and Company, USA, 2008
Process Efficiency Manager, Grupo Mayan, Spain, 2007

Декан факультета исследований ISC Paris Visiting Professor,

Tecnológico de Monterrey, Mexico

Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Карім БЕН СІМАН
Освіта:
Lille University of Science and Technology
PhD, Business Administration and Management, IAE Lille
Master’s degree Strategy and Management, IAE Gustave Eiffel, Paris

Professor of Strategy, ISC Paris Business School.

Head of DBA program, ISC Paris Business School.

Associate Editor, Journal of Macromarketing

Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Енн Саші-Мілліат
Професійний досвід:
Consulting in Corporate Ethics / Human Resources Management, Cabinet Mansense, France, 2012 Full Professor, ESSCA, France, 2004
Full Professor, Development and supervision of the specialization in HRM, ESCEM, France, 2002

Full Professor ISC Paris, France

Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Жан-Франсуа ДЕРЕНТІ
Професійний досвід:
Head of steering and statistics team, Natixis Financing, France, 2016
Decision-making project manager, SAS, France, 2006
Analyst, TOTAL, France, 1990
Teacher, Ministry of National Education, France, 1988

Consultant senior, Expert (SAS expertise, Decision-making expertise)

Training in grandes écoles and universities (SAS, statistics, management, innovation)

Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Малік ДЖУЛАЙТ
Професійний досвід:
Project Director, Adidas. Adidas GLITCH, France, 2020
Account Director & Brand Communication Manager, Freelancer, 2020
Consultant / Product Owner, mc2i Groupe, 2017

Lecturer, ISC Paris, France

Client Partner, Twitter, France

Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Марк СІННАССАМІ
Професійний досвід:
Директор з міжнародного бізнесу, JOHNSON & JOHNSON, 2018
Директор з міжнародного маркетингу, LVMH, 2016
Директор з маркетингу та продажів в країнах Європи, Близького Сходу і Африки, POLAROID, 2012
Директор по маркетингу, HEINEKEN 2010
Викладач, University of Hull, UK
Викладач, Berlin School of Economics and Law, Germany,
Викладач, Universidad de Almeria, Spain,
Викладач, University of Economics in Bratislava, Slovakia,
Викладач, Riseba University in Riga, Latvia.

Викладач, ISC Paris, France

Викладач, ESG Paris, France

Викладач, EDHEC, Lille & Paris, France

Викладач, RENNES School of Business

Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Made on
Tilda